بهترين روش سفر به ازمير چيست؟

ازمير، شهري توريستي واقع در منتهي‌اليه غربي آناتولي و ساحل درياي اژه، بعد از آنكارا و استانبول، سومين شهر بزرگ تركيه است و به‌دليل برخورداري از جاذبه‌هاي گردشگري فراوان، طرفداران بي‌شماري دارد. براي سفر به اين شهر، روش‌هاي مختلفي وجود دارد؛ اما از بين تمام روش‌هاي موجود، سفر با هواپيما بهترين گزينه است. در تمام سال، به‌ويژه از اواسط ارديبهشت تا اواسط شهريور، تعداد زيادي از مردم ايران براي خريد بليط هواپيما ازمير و رزرو هتل بيلان باسمان ازمير به‌عنوان يكي از بهترين هتل هاي اين شهر اقدام مي‌كنند. در اين مطلب، درباره مزاياي سفر هوايي به ازمير صحبت خواهيم كرد.

چرا سفر با هواپيما بهترين روش سفر به ازمير است؟‌

سفر هوايي به ازمير به‌دليل مزاياي مختلفي كه دارد، در بين گردشگران علاقه‌مند به ازمير طرفداران بيشتري دارد. از مهم‌ترين مزاياي سفر هوايي به شهر ازمير مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

بالابودن سرعت حركت هواپيما

يكي از مزاياي مهم سفر هوايي به ازمير اين است كه حركت هواپيما نسبت به ساير وسايل نقليه سرعت بيشتري دارد. براي بسياري از گردشگران سرعت رسيدن به مقصد از اهميت زيادي برخوردار است. آن‌ها ترجيح مي‌دهند كه خيلي سريع به مقصد موردنظر خود يعني ازمير برسند و وقت خود را صرف بازديد از جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر كنند. مسير هوايي بين تهران و ازمير 2150 كيلومتر مسافت دارد و هواپيما آن را در عرض 3 ساعت و 30 دقيقه طي مي‌كند؛ البته اين مدت‌زمان ممكن است باتوجه‌به شرايط جوي تغيير پيدا كند.

امكان استفاده از خدمات رفاهي بيشتر در هواپيما

يكي ديگر از مزاياي سفر هوايي به ازمير، امكان استفاده از خدمات رفاهي بيشتر در داخل هواپيما است. مهمانداران هواپيما با برخوردي محترمانه از مسافران پذيرايي مي‌كنند و شرايطي فراهم مي‌كنند كه در طول سه ساعت و نيم كه در هواپيما حضور دارند، سفر راحتي را تجربه كنند. در كلاس‌هاي پروازي بيزينس‌كلاس و فرست‌كلاس، خدمات و امكانات رفاهي مختلفي مانند تلويزيون لمسي، صندلي‌هاي بسيار راحت با قابليت تبديل‌شدن به تخت، سيستم سرمايشي و گرمايشي، ماساژور، اينترنت، خدمات فكس، حمام و ...، در اختيار مسافران قرار مي‌گيرد.

امنيت بيشتر و راحت‌بودن سفر با هواپيما نسب به ساير روش‌ها

كم بودن آمار سوانح هوايي نسبت به ساير روش‌هاي سفر نشان مي‌دهد كه سفر با هواپيما از امنيت بسيار بالايي برخوردار است. خطرات احتمالي در سفرهاي زميني معمولا بيشتر از سفرهاي هوايي است. در سفر با هواپيما، هيچ تصادف و ترافيكي وقت مسافران را تلف نمي‌كند. علاوه‌بر امنيت بيشتر، در سفر هوايي مسافران راحت‌تر هستند؛ زيرا صندلي‌هاي هواپيما به‌گونه‌اي طراحي شده‌اند كه با نشستن روي آن‌ها به‌هيچ‌وجه احساس خستگي در افراد ايجاد نشود.

پرداخت هزينه كمتر جهت خريد بليط هواپيما براي كودكان

افرادي كه به‌همراه خانواده و كودكان خود به ازمير سفر مي‌كنند، براي خريد بليط هواپيماي كودكان هزينه كمتري پرداخت مي‌كنند. با تهيه بليط ارزان هواپيما براي كودكان خود مي‌توانيد در هزينه‌هاي سفر به ازمير صرفه‌جويي كنيد. ارزان‌ترين و محبوب‌ترين ايرلاين‌هايي كه از تهران به مقصد ازمير پرواز دارند، ايرلاين ايرويز و پگاسوس متعلق به هواپيمايي قطر هستند؛ البته ايرلاين‌هايي مانند ايران‌اير، قشم‌اير، معراج، ماهان و آنادولوجت نيز از تهران به ازمير پرواز مستقيم دارند و مي‌توان براي خريد بليط از آن‌ها اقدام كرد.

تميزبودن سرويس‌هاي بهداشتي هواپيما نسبت به ساير وسايل نقليه

يكي ديگر از دلايلي كه باعث شده است تا سفر هوايي به ازمير در بين گردشگران طرفداران بيشتري داشته باشد، تميزبودن سرويس‌هاي بهداشتي هواپيما نسبت به ساير وسايل نقليه است. به‌طوركلي، در داخل هواپيما آلاينده‌هاي بسيار كمتري در هوا وجود دارد و تجربه متفاوتي براي مسافران ايجاد مي‌كند.

امكان استفاده از امكانات رفاهي موجود در فرودگاه بين‌المللي ازمير

فرودگاه بين‌المللي عدناس مندرس ازمير در فاصله 18كيلومتري اين شهر واقع شده است و نام آن را از اولين رئيس‌جمهور كشور تركيه گرفته‌اند. اين فرودگاه يكي از دروازه‌هاي مهم گردشگري كشور تركيه است و امكانات رفاهي مختلفي مانند كافه‌ها و رستوران‌هاي متنوع، فروشگاه‌هاي زيبا و جذاب مخصوص فروش انواع سوغاتي، باجه راهنما، سرويس بهداشتي و اينترنت واي فاي رايگان را در اختيار مسافران قرار مي‌دهد.

مسافران بعد از پياده‌شدن از هواپيما ازطريق اتوبوس‌هاي ويژه مي‌توانند به مركز شهر بروند و در يكي از بهترين هتل هاي سه‌ستاره ازمير مانند هتل بيلان باسمان ازمير كه از قبل رزرو كرده‌اند، ساكن شوند.

صرفه‌جويي در هزينه‌هاي سفر با رزرو هتل بيلان باسمان ازمير

هتل بيلان باسمان (Baylan Basmane)، يكي از هتل هاي سه‌ستاره و معروف ازمير است كه در مركز اين شهر قرار دارد. بعد از اين‌كه هواپيما در فرودگاه بين‌المللي ازمير فرود آمد، مسافران مي‌توانند در عرض 20 دقيقه با استفاده از اتوبوس‌هاي ويژه و در عرض 16 دقيقه با تاكسي، خود را به هتل بيلان باسمان برسانند.

هزينه اقامت در هتل هاي سه‌ستاره همواره نسبت به هتل هاي چهارستاره و پنج‌ستاره مقرون‌به‌صرفه‌تر و اقتصادي‌تر است؛ البته امكانات رفاهي و خدماتي كه در اين هتل ها ارائه مي‌شوند، از كيفيت خوب و قابل‌قبولي برخوردارند.

از مهم‌ترين خدمات و امكانات رفاهي هتل بيلان باسمان مي‌توان به مواردي مانند پذيرش 24ساعته، تلويزيون صفحه‌تخت با كانال‌هاي ماهواره‌اي، يخچال، ميني‌بار، سيستم تهويه مطبوع، امكانات تهيه چاي و قهوه، پاركينگ خصوصي رايگان، اينترنت رايگان، سرويس بهداشتي، حمام، آسانسور، خشك‌شويي و ... اشاره كرد. جالب است بدانيد كه همراه‌بردن حيوان خانگي به داخل اين هتل مجاز است.

فلاي تودي بهترين سايت براي خريد بليط هواپيما و رزرو هتل ازمير

در اين مطلب، راجع‌به مزاياي سفر با هواپيما به‌عنوان بهترين روش سفر به ازمير صحبت كرديم و به معرفي يكي از هتل هاي اقتصادي و ارزان اين شهر يعني هتل بيلان باسمان ازمير پرداختيم. گردشگراني كه قصد خريد آنلاين بليط هواپيما ازمير و رزرو يكي از هتل هاي ازمير را دارند، بهتر است كه براي رزرو هتل ازمير و خريد بليط ارزان هواپيما به سايت فلاي تودي، قابل‌اعتمادترين سايت خدمات آنلاين گردشگري ايران، مراجعه كنند.

رابط كاربري آسان، پيداكردن راحت ارزان‌ترين بليط‌هاي هواپيما، اطلاع‌رساني لحظه‌اي از تغيير قيمت‌ها، امكان استفاده از ابزارهايي مانند تقويم قيمتي و نمودار قيمتي، به‌دست آوردن اطلاعات دقيق درباره تمام هتل هاي ازمير و ارائه خدمات پشتيباني 24ساعته به كاربران، از مهم‌ترين مزاياي سايت فلاي تودي محسوب مي‌شوند.

ایجاد وبلاگ با امکانات و سئوی بالا

ثــبت نــام