معرفي هتل چهار ستاره كرون پلازا در مسقط

وسواس در انتخاب اقامتگاه به‌خصوص در سفرهاي خارجي، اهميت زيادي دارد. اگر بودجه محدودي نداريد و به‌دنبال راحتي در سفر هستيد، هتل‌هايي را انتخاب كنيد كه امكانات مناسبي را در اختيار شما قرار مي‌دهند. براي مثال در سفر به عمان مي‌توانيد هتل كرون پلازا مسقط كه هتلي 4ستاره، با امكاناتي فوق‌العاده است را براي اقامت انتخاب كنيد. در اين مطلب قصد معرفي اين هتل خاص و صحبت در مورد نحوه رزرو هتل مسقط را داريم. با ما همراه باشيد.

درباره هتل كرون پلازا مسقط

هتل كرون پلازا، هتلي 4 ستاره در شهر مسقط و يكي از باشكوه‌ترين هتل‌هاي اين شهر است كه در ساحل قورقوم قرار دارد و چشم‌انداز آن، منظره‌اي خيره‌كننده رو به خليج عمان است. اين هتل نزديك به بسياري از جاذبه‌هاي گردشگري مسقط هستند و رسيدن به بعضي از آن‌ها حتي 5 دقيقه هم زمان نمي‌برد.

اين هتل گزينه‌اي ايده‌آل براي اقامت خانوادگي است و امكانات ارائه شده در آن به‌گونه‌اي است كه همه اعضاي خانواده امكان استفاده از آن را دارند. در اين هتل پرسنلي با تسلط به 4 زبان زنده دنيا فعاليت دارند تا مسافران از هر كشور و با هر زباني كه باشند، قادر به برقراري ارتباط با آن‌ها باشند.

اگر به‌دنبال هتلي با امكانات كامل هستيد، اين هتل بهترين گزينه براي شما خواهد بود. در اين هتل امكانات بي‌نظيري به مسافران تعلق مي‌گيرد تا اقامت در هتل را به بهترين تجربه آن‌ها تبديل كند.

امكانات هتل كرون پلازا

هتل كرون پلازا تقريبا تمام امكانات رفاهي يك هتل 4 ستاره و حتي بيشتر را دارد. از جمله امكانات اين هتل مي‌توان به اينترنت واي‌فاي رايگان در تمام بخش‌ها اشاره كرد. تلويزيون صفحه تخت و متصل به گيرنده ماهواره‌اي، دستگاه چاي‌ و قهوه‌ساز، حمام اختصاصي و... از ديگر امكانات اين هتل 4 ستاره هستند.

در اين هتل 4 رستوران وجود دارد كه هر كدام داراي منويي به‌خصوص هستند و امكان سرو هر سه وعده غذايي اصلي يعني صبحانه، ناهار و شام را دارند. اين رستوران‌ها انواع غذاي عربي، ايتاليايي و ديگر غذاهاي بين‌المللي را در منوي خود ارائه مي‌دهند. كافي‌شاپ از ديگر امكانات هتل است كه در آن مي‌توانيد انواع نوشيدني‌هاي سرد و گرم را همراه با دسرهاي لذيذ امتحان كنيد.

از ديگر امكانات اين هتل مي‌توان به امكانات ورزشي اشاره كرد. سالن بدنسازي، زمين تنيس، سالن اسكواش و... از جمله امكانات ورزشي اين هتل هستند كه با پرداخت هزينه مي‌توان از آن‌ها استفاده كرد. اين هتل امكاناتي مانند سالن كنفرانس نيز دارد كه اگر با هدف برگزاري جلسات كاري به مسقط سفر كرده باشيد، امكان استفاده از آن هم وجود دارد.

اتاق‌ها و امكانات هتل كرون پلازا

هتل كرون پلازا مسقط در 6 طبقه ساخته شده و شامل 295 واحد اقامتي است كه به‌صورت اتاق و سوئيت هستند. اين واحدهاي اقامتي همگي عايق صوتي داشته و منظره‌اي رو به دريا، باغ و استخر دارند. اين واحدها داراي حمام‌هاي بزرگ، لوازم بهداشتي رايگان، سيستم تهويه مطبوع و تلويزيون صفحه تخت هستند. در تمام واحدهاي اقامتي اين هتل صندوق امانات يا گاو صندوق براي نگهداري وسايل ارزشمند مسافران وجود دارد. قهوه‌ساز، چاي‌ساز، ميني‌بار و يخچال از ديگر تجهيزات اين هتل‌ها هستند. اتاق‌هاي اين هتل به شرح زير هستند:

  • اتاق Superior Double با ظرفيت 2 بزرگسال شامل 1 تخت دبل يا 2 تخت سينگل (رو به شهر)

  • اتاق King Room با ظرفيت 2 بزرگسال شامل 1 تخت دبل (رو به باغ)

  • اتاق Premium King Room با ظرفيت 2 بزرگسال شامل 1 تخت دبل (رو به شهر)

  • سوئيت Junior King Suite با ظرفيت 2 بزرگسال شامل 1 تخت دبل (رو به باغ)

  • سوئيت Diplomatic Suite با ظرفيت 2 بزرگسال شامل 1 تخت دبل (رو به باغ)

  • سوئيت One Bedroom King Suite با ظرفيت 2 بزرگسال شامل 1 تخت دبل و يك اتاق خواب (رو به باغ)

تمام اتاق‌هاي اين هتل قابليت اضافه كردن سرويس مهمان و سرويس كودك را نيز دارند كه بايد قبل از رسيدن به هتل اين موضوع را هماهنگ كرد.

جاذبه‌هاي نزديك به هتل كرون پلازا

با اقامت در هتل كرون پلازا مسقط، بسياري از جاذبه‌هاي اين شهر در نزديكي شما خواهند بود و حتي با پياده‌روي هم مي‌توانيد از آن‌ها ديدن كنيد. ازجمله اين جاذبه‌ها مي‌توان به مركز همايش و نمايشگاه عمان اشاره كرد. مجموعه گلف الموج، مجموعه ورزشي سلطان قابوس، مراكز خريدي مانند پانوراما، مركز خريد بزرگ مسقط و... از ديگر جاذبه‌هاي گردشگري شهر مسقط نزديك به هتل كرون هستند.

نحوه رزرو هتل كرون پلازا

براي رزرو هتل مسقط چه هتل كرون پلازا و چه هر هتل ديگري، ابتدا بايد از خالي بودن ظرفيت هتل در تاريخ مورد نظر اطمينان حاصل كنيد؛ سپس به يكي از سايت‌هاي فروشنده و رزرو هتل مراجعه كرده و هتل مورد نظر خود را بررسي كنيد. اين كار را به دقت انجام دهيد تا در طول اقامت خود دچار مشكل نشويد. در سايتي مانند فلاي تودي، تمام امكانات و اطلاعات لازم در مورد هتل به‌طور دقيق بيان مي‌شوند تا مسافران با آشنايي و آگاهي كامل اقدام به رزرو هتل كنند. پس از انتخاب اتاق و مشخص كردن زمان سفر بايد هزينه رزرو را پرداخت كنيد.

رزرو بهترين هتل هاي مسقط با بهترين مرجع سفر، فلاي تودي

هتل كرون پلازا مسقط يكي از بهترين هتل‌هاي اين شهر است كه اقامت در آن تمام دغدغه‌هاي شما بابت كيفيت اقامتگاه را از بين مي‌برد. اين هتل با 4 ستاره خدماتي عالي را در اختيار مسافران مي‌گذارد و در عين حال هزينه چندان زيادي دريافت نمي‌كند. رزرو اين هتل و ديگر هتل هاي مسقط را مي‌توانيد از طريق فلاي تودي انجام دهيد. فلاي تودي مرجع مطمئن سفر است و با مراجعه به سايت يا اپليكيشن مي‌توانيد ليستي از بهترين هتل‌هاي شهرهاي مختلف، بليط‌ و... را مشاهده كنيد. خريد بليط هواپيما مسقط نيز از فلاي تودي قابل انجام بوده و تنها در چند دقيقه و با چند كليك ساده صورت مي‌گيرد.

ایجاد وبلاگ با امکانات و سئوی بالا

ثــبت نــام